苹果鱼的幸福厨房


鱼饵哪里来~

free counters

我家在线客人 ing~

....

   

被关注的苹果部落

2009年8月28日星期五

New hairstyle is very neutral





Changed before a new hairstyle, has no time shooting, and now finishing some of it.
This hairstyle very neutral,big diffrent compare with before.Actually this hairstyle will shooting for Loreal,but photographer no time for shooting.Despite missing a good chance of this,but thank Simon for his appreciation and giving me this opportunity when I lack confidence in their own time to,it is a great encouragement when i low tide.Nvm,We still look forward to the cooperation of the next hair shooting!

这是之前说的新发型,我终于舍得拍下来鸟— —!
这个发型很中性下~~~不过看久了很美很喜欢,当作改变~~其实Simon剪了之后很喜欢,要拿来拍Loreal的新不懂什么照片拉~~应该可能是拿来上杂志或海报之类的,不过拍照那边安排不到时间了。其实重点不是有没有机会拍照或上杂志的,当我在最低潮的时候,对自己已经完全失去信心的时候,得到Simon给与的机会是一个很大的肯定和鼓舞,当他开口的时候我还问他,我的脸可以?会不会很大?— —!
然后rexchew应该是最了解我的,因为只有他知道我开心不是因为那个机会,而是那个鼓励^^
这个发型有一点像杨丞琳以前的水母头~~还没有时间去弄颜色~

2 条评论:

  1. i chage new look also...
    but havent take pic...
    coz look like child...

    ur hair style really match u...
    i talk truely...
    look like 18year old...

    回复删除

top